اسپانسر باشگاه
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اسپانسر باشگاه
نوشته شده در چهار شنبه 18 دی 1393
بازدید : 2384
نویسنده : شیری و آرشام

اسپانسر باشگاه پرسپولیس نوین:

***شرکت پاکدیس ارومیه***

 

 

شركت پاكديس (سهامي خاص) فعاليت خود را از سال 1352 با توليد الكل اتانول طبي آغاز نموده و سپس در سنوات بعد با اجراي طرحهاي توسعه، خطوط توليد انواع آب ميوه پاكتي (دوي پك) با برند سانديس، توليد كنسانتره ميوه هاي انگور سفيد، قرمز، سيب، آلبالو، گلابي، توت فرنگي و همچنين توليد انواع پوره هلو، زردآلو، سيب، رب گوجه فرنگي نصب و راه اندازي نموده و هم اكنون يكي از بزرگترين توليدكنندگان محصولات فوق در كشور مي باشد.

شرکت پاکدیس به منظور بهره برداری مناسب و مفید از محصولات کشاورزی منطقه از جمله انگور سفید و قرمز، سیب، آلبالو، گلابی ،هلو ،زرد آلو ،آلو ،انار و گوجه فرنگی و استفاده از ملاس چغندر قند تولیدی کارخانجات قند (برای تولیدالکل) در زمینی به مساحت عرصه ٢٧ هکتار و اعیان ٢٦،٠٠٠ متر مربع در سال ١٣٤٩ تاسیس گردید تا با استفاده از تکنولوژی مدرن ، پرسنل با تجربه، محصولات گوناگونی را با هدف جلب رضایت مشتریان تولید کند.

این شرکت اولین و بزرگ ترین تولید کننده آب میوه در بسته بندی های دوئپک ،قوطی CAN، کنسانتره و پوره و رب گوجه فرنگی در ایران است.

در کنار ماشین آلات تولید و بسته بندی محصولات یاد شده، واحد تولید الکل سازی که محصول آن الکل طبی ٩٦ درصد و الکل صنعتی ٩٠ درصد است، با بالاترین استاندارد، در حال فعالیت می باشد.

در سالهای اخیر با تجهیز واحد تولید کنسانتره و واحد تولید پوره و دستگاه پرکنی اسپتیک تولیدات این شرکت، به بازارهای مصرف به ویژه اروپا، جنوب شرقی آسیا و آسیای میانه راه یافته است.

 

پاکدیس ارومیه

 

 




:: برچسب‌ها: پرسپولیس نوین , پرسپولیس نوین ایلام , پرسپولیس نوین , تصاویر تیم پرسپولیس نوین , پرسپولیس , باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس نوین , اسپانسر باشگاه پرسپولیس نوین ایلام ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: